Despre noi

Magazinul online Hotscents.ro este in proprietatea S.C. Hot Scents Intens SRL., persoana juridica romana avand Cod Unic de Identificare :  RO32786250 ,  Numar Registrul Comertului: J03/214/2014, adresa Str. Maior Ghe.Sontu, Nr. 9, loc. Pitesti, judet Arges, cod postal 110043.

www.HotScents.ro este un magazin online care a aparut in spatiul virtual din Martie 2014. Oferim serviciile unei parfumerii de lux, avand ca principal scop satisfacerea clientilor in vederea colaborarii pe un termen cat mai lung. Necesitatea unui website complex, cat mai bine aprovizionat si care sa contina toate marcile celebre din lume care comercializeaza produse de parfumerie si de intretinere ne-a facut sa ne dorim mai mult in fiecare zi sa oferim cele mai bune preturi si cea mai variata oferta de produse de parfumerie!

Toate produsele comercializate sunt 100% originale, autenticitatea produselor fiind garantata prin contractele directe pe care le avem cu partenerii nostri externi si importatorii locali autorizati.

Va asteptam sa ne descoperiti!

Echipa HotScents

 

Ce ne dorim noi sa stiti: Un parfum este un amestec lichid de uleiuri-extract, fixativi si solventi, denumiti generic: compusi aromatici. Dupa nivelul de concentratie al acestora, parfumurile sunt impartite in 4 mari categorii: Extras de parfum: Contine intre 25% – 50% compusi aromatici Apa de parfum (EDP): Intre 15% – 30% compusi aromatici Apa de toaleta (EDT): Intre 10% – 20% compusi aromatici Apa de colonie (EDC): Intre 2% – 5% compusi aromatici 

Parfumurile sunt formate din diferite esente, acestea purtand denumirea de note care se clasifica in: 

Note de top (sau de varf) Notele de top ofera prima impresie a unui parfum, introducerea acestuia odata ce a fost aplicat (pulverizat). Ele sunt aromele usoare si se evapora destul de rapid, in interval de 2-10 minute, pana cand alcoolul se evapora complet. 

Note de mijloc (sau note inima) Acestea formeaza corpul de baza al amestecului de parfum, cele care domina compozitia. Pot fi evidente chiar de la prima pulverizare, dar de obicei dureaza aprox. 10-25 de minute pana ce se dezvolta deplin pe piele (in functie si de valoarea PH-ului), astfel ca ele apar dupa ce parfumul s-a contopit cu chimia unica a fiecarui individ. Sunt notele care clasifica parfumul intr-o anumita familie generala (floral, oriental, lemnos, etc.) 

Note de baza (sau de fond) Sunt notele cu valoarea greutatii moleculare cea mai ridicata, fiind importante ca si fixatori. Acestea incetinesc frecventa de evaporare a notelor usoare. Dureaza cel mai mult, fiind expresia finala a parfumului sau ideea principala dupa care un parfum poate fi caracterizat. Trebuie retinut faptul ca un parfum aplicat pe piele isi finalizeaza mirosul in aproximativ 15 minute de la prima pulverizare! 

Componentele parfumului sunt asezate in ordine ca intr-o piramida, de la varf spre baza, dupa gradul de volatilitate, de la cele usoare la cele putin volatile. Notele de top pot fi citrice, note verzi, de fructe sau aldehide. In buchetul de note de mijloc apar deobicei esentele de flori, iar pentru baza, notele lemnoase: patchouli, muschi de stejar, cedru, santal. Foarte important este faptul ca un parfum nu trebuie sa se imparta in trei faze diferite. Schimbarile din timpul procesului de evaporare nu sunt sesizabile decat atunci cand parfumul este foarte bine echilibrat. Un parfum care nu are in componenta obisnuitele note de varf, de mijloc si de baza, poarta denumirea de “parfum liniar”. 

Notele sunt reprezentate de arome, iar acestea pot fi de: • plante, flori, rasini de conifere, din dfierite tipuri de lemn : trandafir, iasomie, violeta, ylang-ylang, portocal, pin, chihlimbar, smirna, lichen, santal, cedru, ienupar … • fructe, frunze, radacini : vanilie, paciuli, iris, portocala, lamaie, cuscus, ghimbir, levantica, violeta, salvie, rozmarin … • animale : casalot, castor, mosc, faguri de albine, • sintetice : aldehide, eteri, cetone, alcooluri. Se obtin arome de: martipan, scortisoara, menta, capsuni, grapefruit, cimbru, coriandru, liliac, para, caisa, mar, ananas 

Testerele sunt variante publicitare, fabricate cu scopul de a completa promovarea produselor retail (produse destinate vanzarii). Deosebirile dintre acestea si variantele normale sunt la nivel de ambalaj exterior (cutie monocroma cu informatii referitoare la produsul respectiv) si la nivel de recipient (o parte din casele fabricante renunta la capacul care protejeaza atomizorul pentru varianta tester). Lipsa acestui capac nu afecteaza cu absolut nimic proprietatile sau concentratia parfumului. Unele testere pot fi livrate fara cutie (ambalaj exterior), sau doar intr-un plastic protector. In magazinul nostru absolut toate testerele oferite spre vanzare sunt NOI, neincercate si nefolosite!

Va recomandam sa nu testati mai mult de trei sau patru parfumuri in acelasi timp deoarece, temporar, senzorii olfactivi va sunt afectati, ceea ce poate duce la confuzii in alegerea unei anumite arome. Cel mai bun mod de a alege parfumul perfect este sa mirositi alternativ boabe de cafea sau cafea proaspat macinata (aceasta are rolul de a reimprospata simturile). Parfumul reactioneaza cu pielea si cu uleiurile naturale ale corpului, si este influentat de valoarea Ph-ul propriu pielii, de aceea aromele aceluiasi parfum difera de la o persoana la alta. Nu este indicat sa va cumparati un parfum doar pentru ca va place cum miroase pe altcineva, va recomandam mai intai sa il testati si pe dvs.! 

Nu cumparati un parfum imediat dupa ce l-ati testat! Aplicati-l mai intai pe piele si evitati sa va creati o impresie despre acesta direct de pe blotterele din magazine. Asteptati cca.5-10 minute pentru ca notele de varf sa se evapore. Experimentati notele de mijloc in aproximativ 30 de minute. Daca va plac aceste arome, asteptati notele de baza, cele mai importante in evaluarea parfumului. Daca va plac si aceste note, atunci ati gasit parfumul ideal pentru dumneavoastra. 

Deasemenea este foarte important sa alegeti parfumul in functie de sezonul pentru care este recomandat pentru a fi folosit. Folosind in sezonul rece un parfum recomandat pentru sezonul cald, este posibil ca persistenta si intensitatea acestuia sa nu va multumeasca pe deplin. La fel ca atunci cand folositi in sezonul cald un parfum recomandat pentru sezonul rece, si cand, este posibil ca acesta sa fie mult prea intens si sa inceapa sa va displaca! Tineti minte ca in acest domeniu, totul se bazeaza pe chimie pura, si de-aici, totul poate lua o forma extrem de complexa! 

Daca doriti un anume produs care nu se gaseste pe site, nu evitati sa ne contactati pentru informatii, deoarece putem aduce si produse rare sau scoase din fabricatie, in limita existentei lor inca pe piata. 

Personalul nostru va sta la dispozitie pentru a va ajuta si consilia in pretentioasa dumneavoastra alegere